a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

بزرگداشت شهریار تیمورپور در خانه هنرمندان

بزرگداشت شهریار تیمورپور، هنرمند فقید عرصه چهره‌پردازی، فردا جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱، در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری مهر: بزرگداشت شهریار تیمورپور، هنرمند فقید عرصه چهره‌پردازی به همت انجمن گریم و ماسک خانه تئاتر ایران روز جمعه ۲۳ دی در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

این آیین به همراه مراسم افتتاحیه گالری فروش آثار نقاشی این هنرمند و گروه طراحان «رویای هنر»، همکاری بیتال عالی مهر و تعدادی دیگر از دوستان و همراهان وی، از ساعت ۱۴ تا ۱۹، برگزار خواهد شد.

تیمورپور از طراحان پیشکسوت چهره پردازی تئاتر ایران و یکی از همکاران سابق واحد گریم تئاتر شهر عصر روز سه‌شنبه ۲۱ دی بعد از مدت ها مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند پیشکسوت طی ماه‌های گذشته به دلیل عوارض ناشی از بیماری کووید ۱۹ مدت های زیادی تحت نظر تیم پزشکی بوده و بارها از ناحیه ریه دچار نارسایی و اختلال شده بود.

مرحوم شهریار تیمور پور به سال ۱۳۳۸ در شهرستان بجنورد به دنیا آمد. این هنرمند پس از طی دوران مقدماتی تحصیلی وارد دانشکده هنرهای زیبای تهران شده و مدرک کارشناسی نقاشی خود را دریافت کرد.

وی علاوه بر فعالیت در عرصه نقاشی به صورت حرفه ای در حوزه طراحی گریم و چهره پردازی نیز مهارت داشت و طی این سالها علاوه بر حضور در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج به عنوان گریمور در بسیاری از حوزه های مختلف تلویزیون و سینما و تئاتر حضور فعالی داشت.

زیباترین آثار او با تکنیک انتزاعی آب و مرکب، مجموعه دلقک‌هایی بودن که برآمده از ذهن خلاق و هنرمند او بود.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/22 10:52
شماره خبر : 68975
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68975
بدون نظر

پیام بگذارید