a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فرش‌های قرمز

فرش‌های قرمز چگونه در سال۲۰۲۳ تحت تاثیر قرار گرفتند؟

سینماآفیس : طراحان لباس هالیوود از تاثیر اعتصابات سال ۲۰۲۳ روی فرش قرمز می‌گویند.

فرش‌های قرمز در سال ۲۰۲۳

به گزارش پایگاه خبری سینما آفیس

به نقل از خبرگزاری هالیوود ریپورتر؛ وقتی که فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیوی آمریکا اعلام کرد که اعضایش برای اولین بار در طول بیش از ۴۰سال اخیر اعتصاب خواهند کرد، جسیکا پاستر طراح لباس به یک قفسه لباس که در استودیویش بود، نگاه کرد و دید که در آنجا ۵لباس هستند که برای امیلی بلانت طراحی شده‌اند؛ هیچ کدام از آن لباس‌ها در تابستان سال ۲۰۲۳ پوشیده نشدند زیرا امیلی بلانت از جمله بازیگرانی بود که با فراخوان فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیوی آمریکا از فرش قرمز فیلم لندن خارج شدند.

اما پاستر می‌دانست که در نهایت کار او بی‌نتیجه نخواهد ماند.

پاستر می‌گوید: به یاد دارم که به قفسه نگاه کردم و گفتم‌ “نگران نباش، همه پوشیده می‌شوند”.

طراحان لباس هالیوود معمولا هفته‌ها یا ماه‌ها قبل از اولین نمایش‌ها، تورهای مطبوعاتی و رویدادهای دیگر به سختی کار می‌کنند تا بتوانند ظاهری مناسب را برای بازیگران درست کنند. اعتصابات دو گانه انجمن نویسندگان آمریکا و فراخوان اعتصاب فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیوی آمریکا به طور غیر قابل انکاری روی کار آنها تاثیر گذاشت.

لحظه‌ای که اعتصاب نویسندگان اتفاق افتاد، تقریبا مثل همه‌گیر شدن دوباره ویروس کرونا بود؛ در عرض یک روز چهار تور مطبوعاتی لغو شد و بازیگران تلاش کردند که با نویسندگان همراهی کنند.

اعتصابات تا پاییز ادامه داشتند و پاستر و همکارش اوربیناتی در طول مدت زمان اعتصابات سعی کردند که روی پروزه‌های شخصیشان تمرکز کنند و از برنامه‌ریزی برای طراحی لباس‌های فرش قرمز خودداری کردند.

پاستر می‌گوید: “نمی‌خواستم وقت و انرژی‌ام را به امید اینکه اعتصابات به زودی پایان میابند، هدر بدهم.”

زدریان اسمیت با هر پاستر موافق است. او که با سارا ادمیستون همکاری می‌کند، خاطرنشان می‌کند: “تمام کاری که می‌توانستیم انجام دهیم، این بود که صبر کنیم.”

مترجم:نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/10/01 02:08
شماره خبر : 94460
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94460
بدون نظر

پیام بگذارید