a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

اپل تاریخ اکران جدیدترین فیلم برد پیت را اعلام کرد

سینماآفیس: جدیدترین فیلم برد پیت که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ روی پرده سینماها می‌رود.

سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ اپل با شرکت برادران وارنر همکاری می‌کند و بیشتر فیلم‌هایش را قبل از آنکه در سرویس استریم اپل تی وی و سایر پلتفرم‌های مشابه به مخاطبان عرضه شوند، در سینما اکران می‌کند.

این شرکت در گذشته برای تولید و اکران فیلم‌های (ناپلئون)، (قاتلان ماه گل) و (آرگیل) با شرکت‌های سونی، پارامونت و یونیورسال همکاری کرده است.

جدیدترین فیلم برد پیت که در فضای فرمول یک ساخته شده، در سینماهای آیمکس اکران می‌شود تا بتواند تماشاگران را به دنیای واقعی مسابقات ببرد. این فیلم در زوئن ۲۰۲۵ اکران خواهد شد تا رقیبی برای فیلم‌های (مگان ۲.۰) و (دنیای ژوراسیک ۴) با بازی جاناتان بیلی، اسکارلت جوهانسون و ماهرشالا علی باشد.

جوزف کوزینسکی کارگردان جدیدترین فیلم برد پیت است. از بازیگران فیلم مذکور می‌توان به کری کاندون، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نایلز، کیم بودنیا و سامسون کایو اشاره کرد.

جوزف کوزینسکی که بیشتر با کارهایی که در حوزه گرافیک رایانه‌ای و تصاویر کامپیوتری انجام داده، شناخته می‌شود، تا به امروز برای تولید فیلم‌هایی چون (ترون: میراث)، (فراموشی)، (تنها شجاعان)، (تاپ گان؛ ماوریک) و (اسپایدرهد) با شرکت‌های والت دیزنی، یونیورسال پیکچرز، سونی پیکچرز، پارامونت پیکچرز و نتفلیکس همکاری کرده است.

برد پیت نیز تا به امروز عنوان فیلم‌هایی چون (گرگ‌ها)، (آدم‌کش)، (قطار سریع‌السیر)، (شهر گم‌شده)، (به سوی ستارگان)، (روزی روزگاری در هالیوود)، (سفر زمان)، (۱۲ سال بردگی)، (درخت زندگی)، (ابر ذهن)، (سیزده یار اوشن)، (آقا و خانم اسمیت)، (اعترافات یک ذهن خطرناک)، (باشگاه مبارزه)، (هفت سال در تبت)، (خفتگان)، (افسانه‌های خزان)، (مصاحبه با خون‌آشام)، (طبقه برنده)، (نیمه تاریک خورشید) و (سرزمین هیچ کس) را در کارنامه حرفه‌ای‌اش ثبت کرده است.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/03/30 12:05
شماره خبر : 96746
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96746
بدون نظر

پیام بگذارید