a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
گروه موسیقی نوشه

کنسرت موسیقی نوشه؛ از ادای احترام به مقام مادر تا قدردانی از مردانی که به حقوق زنان احترام می‌گذارند

سینماآفیس: تالار وحدت در بعد از ظهر روز جمعه ۱ تیر ماه ۱۴۰۳ میزبان مجریان و مهمانان نمایش غوغای پریان بود. اما به راستی در این نمایش چه گذشت؟

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد: گروه موسیقی نوشه و گروه هنر و حرکت ایراندخت دست به دست هم دادند و در روز جمعه ۱ تیر ماه ۱۴۰۳ نمایش غوغای پریان را به روی صحنه تالار وحدت بردند.

خبرنگار پایگاه خبری سینماآفیس به عنوان تماشاچی نمایش غوغای پریان به تالار وحدت رفت و هر آنچه شما در ادامه این گزارش می‌خوانید، آن چیزی است که این تماشاچی در نمایش مذکور دیده و شنیده است.

غوغای پریان بستری برای ادای احترام به مقام مادر بود زیرا نیوشا بریمانی سرپرست گروه موسیقی نوشه در بخشی از نمایش بیان کرد که می‌خواهد از فردی که همواره به رشد و ارتقای او کمک کرده، قدردانی کند و آن شخص مادرش است.

او سپس از همه حضار خواست که قدردان مادرانشان باشند و یاد و خاطره مادران آسمانی را گرامی داشت.

سرپرست گروه موسیقی نوشه سپس نام اردشیر کامکار، مدیر کل تالار وحدت و مدیر کل شرکت هواپیمایی وارش را ذکر کرد و سپس از تمامی مردانی که به هر شکل از بانوان ایران زمین حمایت می‌کنند و به حقوق آنها احترام می‌گذارند، قدردانی کرد.

بریمانی سپس خبر داد که یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی ایران در سالن حضور دارد و از حضار خواست که قهرمانان کشورشان را بشناسند.

او در بخش دیگری از سخنانش از همه افرادی که از اجرای نمایش‌ها و برنامه‌های ویژه بانوان استقبال می‌کنند، تشکر کرد.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/04/03 06:29
شماره خبر : 96809
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96809
بدون نظر

پیام بگذارید