a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

آغاز پخش سریال شهباز از ۸ بهمن

پخش سریال شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی، از ۸ بهمن ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: سریال شهباز ساخته حمیدرضا لوافی از شنبه ۸ بهمن ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور از هفته آینده هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیماپخش می‌شود.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان، بازیگران این سریال هستند.

این سریال به نویسندگی مینا خدیوی، درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آنها سوء استفاده شده و مورد طعمه افراد خلافکار قرار گرفته اند، می‌پردازد.

شهباز، روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سالها است به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند…

این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/04 11:45
شماره خبر : 69828
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=69828
بدون نظر

پیام بگذارید