a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

آغاز جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-منطقه سه

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-منطقه سه، آغاز شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری برنا: حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اعلام کرد که بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-منطقه سه با رقابت ۱۸ گروه نمایشی، آغاز شده است.

جوادی با بیان اینکه ۱۸ گروه نمایشی با حضور ۲۳۵ هنرمند از استان‌های تهران، البرز، گیلان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین و سمنان در بیست‌ و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور- منطقه ۳ حضور دارند، افزود: این جشنواره از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ دی‌ ماه در مازندران در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: این رویداد موجب غنای فرهنگی و ارتقای تجربیات گروه‌های نمایشی در مازندران می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در نخستین روز از جشنواره منطقه‌ای تئاتر کشور در مازندران با اجرای ۶ نمایش از گلستان، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان و البرز به اتمام رسید.

جوادی افزود: دیروز با اجرای ۶ نمایش پیله‌های خیس، باروت، اسم شب-ضحاک زهرماری، تا آخر خط، نقطه صفر مرزی و آرامش در کالمیتی به ترتیب به کارگردانی فائزه نوآبادی از گرگان، حسن یوسفی از بیرجند، وحید درویشی از رشت، امید ابراهیمی از گرگان، محمدرضا عبادیانی از شاهرود و اکرم جلیلوند از کرج به اتمام رسید.

وی یادآور شد: صبح امروز بخش دوم این رقابت‌ها آغاز شده است و در ۲۱ دی با برگزاری آیین اختتامیه، برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی و گروه‌های برتر به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/20 05:54
شماره خبر : 68631
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68631
بدون نظر

پیام بگذارید